Kvalitativní výzkum ve Factum Invenio vede nově Lenka Nováková

09. 10. 2008
Do Factum Invenio přináší Lenka Nováková především své dlouholeté zkušenosti z marketingu a marketingového výzkumu, kterému se věnovala jak na straně agentur, tak na straně zadavatelů. Vystudovala Ekonomickou fakultu TU-VŠB v Ostravě a získala i magisterský diplom na Univerzitě J. Moulina ve Francii.

Působila v marketingové a výzkumné agentuře GfK Praha jako projektová manažerka, posléze řídila firemní marketing velkých společností jako ING Nationale-Nederlanden, MAFRA, ČSOB a dále rozvíjela aktivity i v konzultační a vzdělávací oblasti. Přednášela mj. marketing v Business School Nederland CR a působila jako lektorka marketingového vzdělávání CIMA. V současné době externě přednáší na Europort Business School a Středoevropském institutu reklamní tvorby - CEAAI. Účastnila se mnoha konzultačních a vzdělávacích projektů v rámci podpory rozvoje konkurenceschopnosti českých firem prostřednictvím fondů EU.

Lenka Nováková ke svému nástupu do Factum Invenio řekla. „Ve společnosti Factum Invenio, které si profesionálně velice vážím, chci rozvíjet jak aktivity kvalitativního výzkumu, tak přidávat něco navíc jejím klientům. Partnerství a dlouhodobost ve vztahu s klienty chci podporovat tím, že jim budeme poskytovat kromě marketingových informací i ucelená marketingová řešení a poradenství. Jsem přesvědčena, že klientům můžeme nabídnout pokrytí potřeb pro marketingové rozhodování v celé jejich šíři. Budu ráda, když se na nás budou naši klienti vždy obracet s důvěrou. To je vize mého působení ve Factum Invenio.“