Miroslav Fous vyměnil oranžové

14. 11. 2007
Factum Invenio posílilo sestavu svých specialistů výraznou osobností. Miroslav Fous vyměnil oranžové barvy GfK Praha za oranžovo-šedý dres Factum Invenio a nastoupil na pozici Key Account Managera s působností v oblasti marketingového výzkumu informačních a komunikačních technologií. Generální ředitel Factum Invenio Jan Herzmann k tomu řekl: „Factum Invenio vyhrálo v letošním roce několik významných výběrových řízení a proto posiluje své výzkumné kapacity. Vážíme si toho, že k nám našel cestu skvělý výzkumník se zkušenostmi jak v agentuře, tak na straně klientů.“

Miroslav Fous vystudoval VŠE v Praze. Působil v analytickém týmu ČESKÉHO TELECOMU a později vedl marketingový výzkum v ČSA. Od roku 2006 vedl týmy IT, Telco and Utilities a Brand and Communication ve výzkumné agentuře GfK Praha. Je svobodný a k jeho zájmům patří cestování, film a sport.

Miroslav Fous k novému kroku na své profesní dráze říká: „Vstup do společnosti Factum Invenio je pro mne novým impulsem k rozšíření a prohloubení znalostí v oboru, jemuž se dlouhodobě věnuji. Věřím, že mé zapojení do týmu zaměřeného na IT a telekomunikace mi dává příležitost k pokračování úspěšné spolupráce se stávajícími klienty Factum Invenio, ale také možnost věnovat se novým projektům.“