Výsledky výzkumu Češi a reklama 2017

10. 02. 2017

9.2.2017 proběhla v Klubu Lávka tisková konference u příležitosti zveřejnění výsledků poslední vlny výzkumu Češi a reklama, který ppm factum research každoročně realizuje pro Českou marketingovou společnost. Vnímání reklamy zaznamenalo jen mírné změny oproti  minulému roku.
Nejvíce  Čechy obtěžuje reklama v televizi, dále pak na internetu a letáky do schránek. Internet zaznamenal největší nárůst přesycení reklamou.  V segmentaci Čechů dle jejich postojů v reklamě se zužuje skupina lidí, kteří reklamu „neřeší“,  naopak přibývá těch, kteří  sice jsou  přesvědčeni, že jim osobně reklama k ničemu není, ale uznávají její ekonomickou funkci a roli v moderním světě. Za vítaný zdroj informací považuje reklamu cca 40 % české populace, častěji přiznávají pomoc reklamy ženy a lidé, kteří tráví více času na internetu. K nevhodným tématů v reklamě jsou mnohem benevolentnější muži než ženy.

 

Soubory ke stažení

Tisková_zpráva 10.2.17.pdf