Consumer a retail

Nemít ty správné informace o potřebách zákazníka, je jako střílet naslepo na běžící terč. Zákazníka a jeho chování je nezbytné správně pochopit, proto se zaměřujeme na celou řadu na míru ušitých výzkumů, které nám odhalí ta správná data a pomáhají našim klientům v jejich rozhodnutích.

Ptáme se a zjišťujeme:

  • Znalost a využití značky: Jak si stojí značka v konkurenčním prostředí?
  • Image: Jak je značka vnímána na trhu? A jak je na tom vaše konkurence?
  • Cílová skupina: Jaký potenciál mají jednotlivé cílové skupiny? Jak se liší jejich potřeby?
  • Komunikace: Jak správně oslovit cílovou skupinu zákazníků? Rozumí zákazník tomu, co říkáte o svém výrobku?
  • Loajalita: Co ovlivňuje věrnost zákazníků? Jak ji efektivně posilovat? Jak jste na tom v porovnání s ostatními hráči na trhu?
  • Spokojenost: Co je klíčovým faktorem spokojenosti zákazníků? Co komunikovat? Co je naopak prioritou k řešení?
  • Reputace: Jaká je pověst vaší značky?
  • Tržní potenciál: Má nový produkt šanci uspět na trhu? Jaké jsou další tržní příležitosti? Shoduje se nabídka produktů s potřebami zákazníků?
  • Test komunikačních konceptů: Potřebujete otestovat reklamní materiály nebo koncepty? Oslovuje reklama správnou cílovou skupinu? Rozumí zákazníci obsahu sdělení? Motivuje k využití vašich služeb?
  • Cenové testy: Jaká cena je pro zákazníka přijatelná?
  • Produktové testy: Odpovídá produkt svými parametry potřebám zákazníků? Jak optimalizovat produkt nebo službu před uvedením na trh?
  • Zaměstnanecká spokojenost: Jaké je klima ve vaší společnosti? Nakolik jsou vaši zaměstnanci spokojeni a motivováni? Čím posilovat jejich vztah k vám jako k zaměstnavateli?

Zaměřujeme se na produkty a značky v spotřebitelském sektoru, na obchodní řetězce, ptáme se cílových skupin spotřebitelů i obecné populace.

Názory klientů

Andrea Čižmářová Ředitelka Kasa.cz

Společnost ppm factum research mohu doporučit. Jejich vizitkou jsou kvalitní data, hladká spolupráce i perfektní prezentace výsledků výzkumu. Realizovali jsme s nimi již 5 vln výzkumu. Děkujeme.

Mirka Ottová Brand and Consumer Insight Manager Plzeňský Prazdroj

S ppm factum spolupracujeme často, převážně na menších rychlých ad-hoc zakázkách. Spolehlivá data a dobře zpracovaná analýza jsou pro spolupráci naprosto nutné. Co ale opravdu oceňuji je, že ppm factum research pružně a profesionálně zvládne zapracovat i změny na poslední chvíli, které náš business přináší. Ušetří mne to zbytečného stresu. Spolupráci s ppm factum mohu tedy doporučit.

Ing. Lucie Ellingerová Marketingová manažerka Yves Rocher

Děkuji agentuře ppm factum a jejím pracovníkům za profesionální realizaci výzkumu a vzájemnou spolupráci. Následná prezentace s vyhodnocením byla velmi přínosná a zajímavá.

Michal Weirich Managing Director CZ / SK WELEDA

Oceňuji, s jakou péčí se ppm factum research věnovalo našemu letošnímu výzkumu. Získali jsme nejen užitečná data, ale také trefná marketingová doporučení s prakticky orientovaným přesahem. Od ppm factum research jsem obdržel profesionální servis a hodnotnou konzultaci. Ppm factum research mohu doporučit.

doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D Prezidentka Česká marketingová společnost

S ppm factum research spolupracuji v posledních letech na projektu dlouhodobého výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. Kromě vysoce profesionálního a odpovědného přístupu k našemu projektu je to i hluboký zájem a znalost problematiky, pro který je pro mne radostí s agenturou spolupracovat.

Agnieszka Górnicka CEO Inquiry sp. z o.o., Warszawa

Hereby I would like to thank ppm factum for several years of cooperation in a number of qualitative and quantitative projects, where we acted both as a client and supplier. I can recommend ppm factum’s fieldwork management services in the Czech Republic and Slovakia with full responsibility. Ppm is a reliable partner, providing us with additional support and market insights when needed. In particular, we were very happy with ppm factum’s work in the area of healthcare and shopper research.