ICT a průmysl

Situace na trhu průmyslu a ICT technologií se neustále mění. Proto pro naše klienty provádíme řadu výzkumů, jejichž cílem je zjistit, jak si značky a produkty informačních technologií a průmyslu stojí, jací jsou jejich zákazníci a jejich preference.

Průzkumy provádíme pro společnosti z různých odvětví, jakými jsou informační technologie, telekomunikace, automobilový průmysl, energetika, utility, stavebnictví, strojírenství či chemický průmysl. V oblasti B2B pomáháme analyzovat nejen konkrétní výrobky a služby, ale také mapovat a optimalizovat dodávky komplexních zákaznických řešení a investičních celků.

Při průzkumech trhu v oblasti ICT a průmyslu pro vás sledujeme:

  • Znalost a užívání značky: Jak si stojí značka v konkurenčním prostředí?
  • Image: Co zákazníci považují za silné / slabé stránky společnosti, produktů a služeb?
  • Segmentace zákazníků: Jaké jsou skutečné potřeby a motivace vašich klientů i konkurence?
  • Loajalita: Co ovlivňuje věrnost zákazníků/ zaměstnanců? Jak ji efektivně posilovat? Jak jste na tom v porovnání s ostatními hráči na trhu?
  • Spokojenost: Co je klíčovým faktorem spokojenosti zákazníků? Co komunikovat? Co je naopak prioritou k řešení?
  • Tržní potenciál: Jaké jsou další příležitosti a jak najít potenciální klienty?
  • Komunikace: Jak správně oslovit cílovou skupinu zákazníků? Rozumí zákazník tomu, co říkáte o svém výrobku?
  • Test reklamy: Podle čeho správně nastavit a zacílit vaši marketingovou komunikaci? Potřebujete otestovat reklamní materiály nebo koncepty?
  • Cenové testy: Jaké finanční parametry jsou pro zákazníka přijatelné?
  • Mystery shopping a cenový monitoring: Jednají vaši pracovníci v souladu se standardy? Držíte krok s vašimi konkurenty? Jaké jsou reálné (nezveřejňované) ceny vašich konkurentů?
  • Produktové testy: Jak optimalizovat produkt nebo službu před uvedením na trh? Jaký je potenciál nového produktu nebo služby?
  • Zaměstnanecká spokojenost: Jaké je klima ve vaší společnosti? Nakolik jsou vaši zaměstnanci spokojeni a motivováni? Čím posilovat jejich vztah k vám jako k zaměstnavateli?

 

Názory klientů

Hana Karbulová Škoda Auto

Naše poptávky vyžadují obvykle souběžnou realizaci na několika trzích. Hledáme dodavatele, kteří realizaci zvládnou precizně, spolehlivě a za konkurenceschopnou cenu. Tým ppm factum v našich tenderech opakovaně uspěl, a koordinaci mezinárodních výzkumů zvládá na profesionální úrovni.

Kateřina Látalová Legal and Public Affairs Manager Edenred

Společnost Edenred spolupracuje s ppm factum především na průzkumech již několik let. Na spolupráci s ppm factum jsem vždy ocenila flexibilitu a profesionalitu a stejně tak i individuální přístup k jednotlivým zadáním. Prezentační schopnosti, které mají konzultanti z ppm factum, jsou skvělé!

Ondřej Novák Market Researcher LMC

Na naší dlouhodobé spolupráci s ppm factum oceňuji opravdovou snahu pochopit problematiku našeho oboru a ochotu poskytnout služby i nad rámec vlastního výzkumu. Velmi si vážím otevřeného jednání a schopnosti nabídnout nám vždy to nejvhodnější řešení.