Aktuality

15. 06. 2005

Měření oddanosti k pražským nákupním centrům

Nový Smíchov a Centrum Černý Most jsou nákupní centra s nejvyšším počtem zákazníků. Oddanost…
08. 06. 2005

Rozsáhlý průzkum - Autosalon Brno 2005

Temposervis provedl ve spolupráci s Factum Invenio rozsáhlý průzkum na Autosalonu v Brně. Při tomto…
31. 05. 2005

Volební prognóza

ODS si nadále udržuje své vedoucí postavení, i když strana zaznamenala za poslední měsíc mírnou…
23. 05. 2005

Sport v médiích

Studie se zaměřuje na sledování sportovního dění a sportovních utkání v médiích. Navazuje na…
23. 05. 2005

Sport v médiích

Kolektivní sporty mají u Čechů větší oblibu než sporty individuální. Mezi jednoznačně…
05. 05. 2005

Jak veřejnost vnímá oslavy 60. výročí osvobození

Většina veřejnosti souhlasí s tím, že 60. výročí osvobození by se mělo připomenout, ale oslavy by…
28. 04. 2005

Volební prognóza

ODS si nadále upevňuje své vedoucí postavení, KSČM si bezpečně udržuje druhou pozici, ČSSD na…
11. 04. 2005

Průvodce lobbováním v ČR

Výslednou zprávu z rozsáhlého průzkumu o způsobech a vnímání lobbingu v České republice dnes…
07. 04. 2005

ZAMĚSTNANECKÉ VÝZKUMY, investice nebo zbytečný luxus?

Efektivní řízení lidských zdrojů vyžaduje symbiózu zkušeností, intuice a kvalitních informací. Mají…
30. 03. 2005

54% klientů internetového bankovnictví nakupuje v on-line obchodech

Podle výzkumu, který provedla agentura Factum Invenio pro Asociaci pro elektronickou komerci v…
10. 03. 2005

Volební prognóza

Podle aktuální prognózy by ODS vzešla z voleb jako jednoznačný vítěz. KSČM si bezpečně udržuje…
04. 03. 2005

Postoje veřejnosti k dostavbě dálnice D8

Studie popisuje postoje veřejnosti k dostavbě sporného úseku dálnice D8 přes České Středohoří. V…
04. 03. 2005

Postoje veřejnosti k dostavbě dálnice D8

Studie popisuje postoje veřejnosti k dostavbě sporného úseku dálnice D8 přes České Středohoří.
28. 02. 2005

V internetovém obchodě již nakupoval každý šestý obyvatel ČR

Z výzkumu společnosti Factum Invenio, realizovaného formou omnibusového šetření v lednu 2005 pro…
21. 02. 2005

Reklama a děti

Více než polovina Čechů (53 %) uvádí, že se děti ve vlastní domácnosti či v nejbližším okolí dívají…
14. 02. 2005

Češi a telemarketing

Téměř polovina Čechů (45 %) zaujímá k telemarketingu negativní stanovisko: představuje pro ně…
24. 01. 2005

Češi a reklama v roce 2004

Mění se postoje české veřejnosti k reklamě?
20. 01. 2005

Jak lidé hodnotí rok 2004?

Pozitivní hodnocení mírně převažuje nad negativním.
18. 01. 2005

Čtvrtina obyvatel ČR má doma připojení k internetu

Podíl domácích uživatelů internetu roste.
21. 12. 2004

Stranické preference a volební prognóza

Poslední prognóza roku 2004: ODS by v prosinci vzešla z voleb jako jednoznačný vítěz. KSČM…
1 9 16 21 22 23 24 25 26 27 31 « »