Češi a reklama 2021

03. 02. 2021

Na začátku roku 2021 provedla společnost ppm factum research každoroční sondu do vnímání reklam v české populaci. Stejně tak jako mnoho aspektů každodenního života, i postoje Čechů k reklamám byly ovlivněny pandemií COVID19. Nejvíce se to projevuje na hodnocení reklam v místě prodeje, kdy stoupá tolerance k prakticky všem typům „on site“ reklam.

Stejně tak byly zjištěny změny v oblasti ovlivnění reklamou – v době, kdy výzkum probíhal (leden 2021) byly například obchody s některým zbožím zcela uzavřené a nakupovat bylo možné jen základní potraviny, léky či drogerii. Obecné názory na reklamu se ale mění jen velmi zvolna – to, že reklamy jsou spíš manipulativní, nebo že reklamy podporují zbytečný konzum jsou v České společnosti silně zakotveny a v čase se mění jen zvolna.

 

Více si můžete přečíst v přiložené tiskové zprávě ZDE.

 

Autor:

Vojtěch Hündl

Research Director

Tel.: + 420 233 111 008, GSM: +420 731 403 626

e-mail: hundl@ppmfactum.cz