Finance
Zjišťujeme potřeby klientů finančních společností a zkoumáme potenciál finančních produktů. Provádíme řadu testů, monitorujeme trh, sledujeme trendy a analyzujeme chování klientů bank. Staráme se o to, abyste vašim klientům nabízeli produkty a služby, které potřebují. Našimi zadavateli jsou významné společnosti finančního trhu jako pojišťovny, banky, penzijní fondy, investiční společnosti či stavební spořitelny.
Hlídáme za vás:
- Znalost a využití značky: Jak si stojí značka v konkurenčním prostředí?
- Image: Jak je značka vnímána na finančním trhu? A jak jsou na tom ostatní značky?
- Cílová skupina: Jaký potenciál mají jednotlivé cílové skupiny? Jak se liší jejich potřeby?
- Komunikace: Jak správně oslovit cílovou skupinu zákazníků? Rozumí zákazník tomu, co říkáte o svém výrobku?
- Loajalita: Co ovlivňuje věrnost zákazníků? Jak ji efektivně posilovat? Jak jste na tom v porovnání s ostatními hráči na trhu?
- Spokojenost: Co je klíčovým faktorem spokojenosti zákazníků? Co komunikovat? Co je naopak prioritou k řešení?
- Reputace: Jaká je reputace vaší značky?
- Tržní potenciál: Má nový produkt šanci uspět na trhu? Jaké jsou další tržní příležitosti? Shoduje se nabídka produktů s potřebami zákazníků?
- Test komunikačních konceptů: Potřebujete otestovat reklamní materiály nebo koncepty? Oslovuje reklama správnou cílovou skupinu? Rozumí klienti obsahu sdělení? Motivuje k využití vašich služeb?
- Cenové testy: Jaké cenové parametry a struktura poplatků jsou pro zákazníka přijatelné?
- Produktové testy: Odpovídá finanční produkt svými parametry potřebám klientů? Jak optimalizovat produkty nebo služby před jejich uvedením na trh?
- Mystery shopping: Jednají vaši pracovníci v souladu se standardy? Chovají se vaši zprostředkovatelé při prodeji korektně? Držíte krok s vašimi konkurenty?
- Zaměstnanecká spokojenost: Jaké je klima ve vaší společnosti? Nakolik jsou vaši zaměstnanci spokojeni a motivováni? Čím posilovat jejich vztah k vám jako k zaměstnavateli?
Zdrojem našich dat jsou nejen bankovní a další finanční instituce, jejich klienti, ale také zaměstnanci na různých úrovních řízení i obecná populace.
Názory klientů
S ppm factum research spolupracujeme už řadu let. Rádi si je vybíráme pro nerutinní úlohy, kde je potřeba kreativně vymyslet na co se ptát a jakým způsobem. Oceňujeme jejich zkušenosti a zejména chuť zamyslet se nad dotazníkem i nad výsledky.